Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: SHIMANO (przejdź do produktów)

SHIMANO TIAGRA Przerzutka tylna RD-4700-GS 10 rzędów

z VAT bez VAT
198,90 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: IRD4700GS

Opis

Przerzutka tylna Shimano Tiagra RD-4700-GS (10-biegowa)

Shimano Tiagra RD-4700-GS to tylna przerzutka 10-biegowa z grupy Tiagra, przeznaczona do napędów szosowych. Jest to model o średniej długości wózka (GS), oferujący płynne i precyzyjne zmiany biegów oraz wysoką trwałość, co czyni go świetnym wyborem do rowerów szosowych i wytrzymałych napędów 10-rzędowych.

Cechy produktu:

  • Producent: Shimano
  • Model: RD-4700-GS
  • Grupa: Tiagra
  • Typ mocowania: Konwencjonalne (bezpośrednie) – standardowe mocowanie do większości ram.
  • Tuleje ogniw powlekane fluorem: 2 – poprawiają płynność pracy i zmniejszają tarcie.
  • Max. zębatka niska (kaseta):
    • 34T (dla przedniej podwójnej)
    • 32T (dla przedniej potrójnej)
  • Min. zębatka niska (kaseta):
    • 28T (dla przedniej podwójnej)
    • 25T (dla przedniej potrójnej)
  • Maksymalna przednia różnica:
    • 16T (dla przedniej podwójnej)
    • 20T (dla przedniej potrójnej)
  • Śruba koła pasowego: Pulley_Sunken – zapewnia lepszą stabilność i estetykę.
  • Przeznaczenie: Przerzutka dedykowana do napędów 10-rzędowych.
  • Długość wózka: GS (średni) – przeznaczona do obsługi szerokiego zakresu kaset i przednich korb.
  • Serwo sprężynowe typu Top-Normal W: Zwiększa stabilność działania przerzutki.
  • Maksymalna górna zębatka (kaseta): 12T
  • Minimalna górna zębatka (kaseta): 11T
  • Całkowita pojemność: 41T – umożliwia stosowanie szerokiego zakresu kaset z dużymi zębatkami.
  • Kolor: Antracyt – elegancki, stonowany wygląd.
  • Waga: 277 g (realna waga)
  • Ilość w opakowaniu: 1 sztuka

Zastosowanie:

Przerzutka Shimano Tiagra RD-4700-GS jest idealnym wyborem do rowerów szosowych z napędem 10-biegowym, zarówno dla amatorów, jak i bardziej zaawansowanych kolarzy. Dzięki swojej konstrukcji zapewnia niezawodne działanie przy długich trasach, a także umożliwia płynne przełączanie biegów w różnych warunkach.