Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: SHIMANO (przejdź do produktów)

SHIMANO DEORE Mechanizm korbowy FC-M4100-B2 10 rzędów 175,0 mm 36-26T

z VAT bez VAT
239,90 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: EFCM41002BEX66

Opis

SHIMANO DEORE Mechanizm korbowy FC-M4100-B2 – wydajność w terenie

SHIMANO DEORE FC-M4100-B2 to mechanizm korbowy zaprojektowany z myślą o rowerzystach górskich, którzy potrzebują solidnego i wydajnego napędu do trudnego terenu. Z zestawem tarcz 36-26T i długością ramienia korby 175,0 mm, ten mechanizm zapewnia szeroki zakres przełożeń, idealny zarówno na strome podjazdy, jak i szybkie zjazdy. Mechanizm ten należy do 10-rzędowej grupy napędowej, co pozwala na precyzyjne i płynne zmiany biegów, zapewniając długotrwałą niezawodność.

Specyfikacja techniczna:

  • Model: SHIMANO DEORE FC-M4100-B2
  • Liczba rzędów: 10
  • Długość ramienia korby: 175,0 mm
  • Tarcze: 36-26T (podwójny zestaw)
  • Materiał: Aluminium (ramiona korby), stal (zębatki)
  • Dedykowane do: Rowery górskie (MTB)
  • Mocowanie: BSA (gwintowane)
  • Typ łożyskowania: Hollowtech II (zintegrowane łożyska)
  • Waga: Około 800 g (zestaw z tarczami)

Cechy i zalety:

  • Zestaw tarcz 36-26T: Dzięki zestawowi tarcz 36T i 26T, mechanizm korbowy FC-M4100-B2 oferuje szeroki zakres przełożeń, który sprawdza się w terenie – od stromych podjazdów po szybkie zjazdy.
  • Technologia Hollowtech II: Zintegrowane łożyska w systemie Hollowtech II zapewniają sztywność, co skutkuje lepszym przenoszeniem mocy i mniejszym oporem. Dodatkowo technologia ta zmniejsza wagę całego mechanizmu.
  • Trwałość i odporność: Korba wykonana z aluminium oraz stalowe zębatki zapewniają dużą wytrzymałość, odporność na uszkodzenia mechaniczne i długotrwałe użytkowanie w trudnych warunkach.
  • Lekka konstrukcja: Aluminium w ramionach korby pozwala na uzyskanie niskiej wagi, co ma znaczenie podczas jazdy w terenie, gdzie każda oszczędność na wadze jest cenna.
  • Płynność zmiany przełożeń: Mechanizm zapewnia płynne i precyzyjne zmiany biegów, co jest szczególnie ważne w trudnym terenie, gdzie szybka reakcja napędu na zmianę biegów może znacząco poprawić komfort jazdy.