Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Campler Sp. z o.o.
ul. Goździków 29/31
04-231 Warszawa
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Campler Sp. z o.o.
ul. Goździków 29/31
04-231 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Reklamacja z tytułu rękojmi:
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towarów na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w tym w przepisach o rękojmi z wady, zawartych w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu.
Reklamacje można składać drogą mailową na adres shop@campler.pl
Kupujący korzystający z reklamacji z tytułu rękojmi obowiązany jest do odesłania przesyłki na swój koszt pod adres:
Campler Sp. z o.o.
ul. Goździków 29/31
04-231 Warszawa
Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona na rzecz Kupującego, środki za nadanie przesyłki reklamacyjnej zostaną mu zwrócone, wraz ze spełnieniem żądań w związku ze złożeniem reklamacji.